ویپ VOIP

تلفن تحت شبکه
تماس تلفنی ویپ
مرکز تماس Call Center
اگر قصد بهره برداری از امکانات و مزایای VOIP را دارید تمامی مطالب این صفحه را مطالعه نمایید.

خدمات VOIP دنیای هوشمند

اگر هنوز برای بهره مندی از مزایای ویپ تردید دارید پیشنهاد می کنیم از خدمات مشاوره رایگان ویپ (VoIP) دنیای هوشمند استفاده کنید. کارگروه ما در تمامی مراحل مشاوره، برآورد، نصب، اجرا و پشتیبانی یک پروژه ویپ (VoIP) در کنار شما خواهند بود. پرسنل آموزش دیده و با تجربه ما در تمامی این مراحل در کنار شما هستند تا بهترین راهکار و تجهیزات متناسب با نیازهای شما و سازمانتان را راه اندازی نمایید

  • مشاوره رایگان ارائه خدمات مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص و باتجربه
  • تامین تجهیزات تامین کلیه تجهیزات VOIP با تضمین اصالت و کیفیت کالا
  • نصب و راه اندازی نصب و راه اندازی سریع توسط کارشناسان با تجربه گروه دنیای هوشمند
  • آموزش آموزش بهره برداری از سیستم در کارگاه های آموزشی و ارائه فایل های آموزشی
  • پشتیبانی پشتیبانی 24 ساعته هفت روز هفته

VOIP چسیت ؟

با تماشای این ویدئو می توانید با سامانه های تلفنی تحت شبکه (VOIP) بیشتر آشنا شوید

ویدئو آشنایی با VOIP
اکنون تماشا کنید

قابلیت های خدمات VOIP دنیای هوشمند

خدمات ویپ (VOIP) دنیای هوشمند شامل قابلیت های بسیاری است، که با توجه به نیاز شما قابل انتخاب و ارائه است
  • امکان انتقال تماس در صورت در دسترس نبودن یک اپراتور به اپراتور بعدی
  • امکان تعریف عملکرد متفاوت سیستم در ساعات مختلف کاری سازمان
  • پشتیبانی از صندوق صوتی
  • ارسال فایل های صندوق صوتی به ایمیل مدیریت
  • اعلام ارسال فایل های صندوق صوتی از طریق اس ام اس به مدیریت
  • امکان تعریف لیست سیاه،سفید و VIP
  • امکان احراز هویت تماس گیرنده
  • امکان ایجاد گروه های کاری مختلف (گروه فروش، فنی، خدمات پس از فروش و ...)
  • فکس نرم افزاری برای استفاده عموم کاربران (یک داخلی برای استفاده تمامی کارکنان سازمان)
  • امکان کنفرانس تلفنی (افزودن شخص دیگری به تماس دوطرفه)
  • قابلیت ضبط مکالمات برای کلیه تماس های ورودی و خروجی سامانه مدیریت تماس
  • امکان تهیه آرشیو از مکالمات ذخیره شده
  • قابلیت جستجوی مکالمه ضبط شده بر اساس شماره تماس گیرنده، کد مشترک، زمان و تاریخ تماس، کد اپراتور
  • امکان ارائه گزارش تماس (مطابق با گزارشات پیش فرض سامانه مدیریت تماس)
  • دسترسی مبتنی بر وب به مکالمات تلفنی ضبط شده با امکان پخش یا دانلود مکالمه
  • تعریف محدودیت زمانی بر روی مکالمات
  • Call Back (درخواست تماس خودکار مخاطب به علت مشغول بودن داخلی و یا خطوط تلفنی)
  • صف بندی تماس های ورودی برای گروه های کاری مختلف
  • توزیع عادلانه تماس های ورودی و سفارشی سازی الگوریتم توزیع بین اپراتور ها
  • قابلیت صف بندی مجدد در گروه های ایجاد شده
  • قابلیت اطلاع رسانی قبل و یا بعد از ارتباط با سامانه مدیریت تماس
  • قابلیت تعریف شاخه های مختلف پاسخگویی IVR های جداگانه
  • امکان هدایت تماس به صندوق صوتی در صورت افزایش طول صف
  • اعلام شماره در صف انتظار - SMS Call Back (درخواست تماس خودکار مخاطب با ارسال پیام کوتاه که محتوای آن شماره داخلی مورد نظر می باشد)
  • اعلام شماره اپراتور
  • اعلام متوسط زمان انتظار
  • قابلیت پاسخگویی چند زبانه
  • ارائه نرم افزار پرسش و پاسخ به همراه ارائه کد پیگیری
  • اعلام نام اپراتور قبل از اتصال تماس به تماس گیرنده
  • نظر سنجی عملکرد اپراتورها - امکان استفاده از خطوط تلفن همراه به عنوان خطوط ورودی و خروجی تلفن دفاتر و سازمان ها
  • پیکر بندی سیستم پشتیبان
  • امکان استفاده از خطوط E1
  • امکان ارتباط با سایر نرم افزار های سازمان ( CRM ، مالی و...)
  • امکان استفاده از گوشی های تلفن همراه به عنوان تلفن های داخلی از طریق نصب نرم افزار
  • خلق سرویس های نوین
سرور ویپ ایزابل

ماژول های مکمل VOIP

ماژول نظرسنجی

  • کاملترین و حرفه ای ترین سیستم ثبت نظرات مشتریان پس از تماس
  • ثبت رضایت تماس گیرنده با وارد کردن عددی بین 1 الی 5
  • امکان ثبت پیام صوتی پس از امتیازدهی
  • ارائه گزارشات نظرسنجی در قالب های مختلف
  • امکان خروجی گرفتن از گزارشات در قالب های excel و PDF
  • امکان شنیدن و همچنین دانلود صوت های ضبط شده
  • پایداری بالا و سازگاری کامل با سیستم تلفنی ایزابل
ماژول نظرسنجی تلفنی
ماژول تماس خودکار

ماژول تماس خودکار

  • زمانبندی شروع تماس های خودکار
  • بررسی موفقیت آمیز بودن تماس
  • امکان پاسخگویی کاربر به تماس خودکار ایجاد شده به صورت فشردن کلید یا درج پیام صوتی
  • ساخت الگوی تماس برای پاسخ به تماس کاربران
  • ارسال پیام کوتاه در صورت عدم موفقیت در برقراری تماس
  • امکان تنظیم پیام های مختلف برای شماره های مختلف
  • قابلیت گزارش گیری از تماس های انجام شده
  • امکان تعریف بازه زمانی تماس برای تکرار تماس های ناموفق
  • امکان تعریف تعداد تکرار تماس مجدد برای تکرار تماس های ناموفق

ماژول داشبورد مدیریت

  • مشاهده گزارشات تماس در بستر نمودارها و داشبوردهای اطلاعاتی
  • امکان اعمال انواع فیلتر ها بر روی اطلاعات
  • امکان تحلیل نمودارها
  • امکان اعمال تغییرات بصری بر روی نمودار ها
  • حرکت در عمق داده های نمودارها بر اساس داده های مختلف در سطوح مختلف
  • زمانبندی به روز شدن اتوماتیک داشبوردهای اطلاعاتی
  • پشتیبانی از حالت های موبایل، تبلت، مانیتور و تلوزیون
  • ارائه انواع گزارشات مورد نیاز برای سیستم های تلفنی و Call Centerها
ماژول داشبورد مدیریت
ماژول نوبت دهی تلفنی

ماژول نوبت دهی تلفنی

  • عدم نياز به مراجعه ارباب رجوع بصورت حضوري
  • ايجاد نظم در مراکز و جلوگيري از هجوم ارباب رجوع و مشکلات مرتبط
  • صرفه جويي در زمان و هزينه نيروي انساني و ارباب رجوع
  • عدم دخالت سليقه های شخصي در نوبت دهي
  • افزايش سرعت و دقت و صرفه جويي در زمان
  • امکان اتصال به سایر نرم افزار های نوبت دهی
  • امکان تعريف روزها و ساعات نوبت دهي بر اساس تخصص هاي مختلف
  • امکان تعريف نحوه نوبت دهي ، تعداد نوبت و تعداد روزهاي نوبت دهي برای روز هاي آتي
  • امکان تعريف نوبت دهي بصورت افزايشی ( Incremental ) مثال : امروز 20 نوبت، روز بعد 10 نوبت، روز بعد 5 نوبت و . . .
  • امکان تعریف انواع واحد های سرویس دهنده
  • امکان تعريف سرویس دهندگان و ضبط نام آنها به صورت صوتی و ساعات حضور در سازمان
  • امکان ثبت پرداخت
  • امکان جابه جایی نوبت
  • ارسال پیام کوتاه جهت لغو نوبت، یادآوری و تایید نوبت
  • اعلام زمان نوبت به صورت صوتی و ارائه کد رهگیری
  • اعلام روز، تاريخ و ساعت نوبت
  • ارائه کد پيگيري برای نوبت داده شده و امکان پیگیری و حذف آن توسط سرویس گیرنده
  • جلوگیری از دریافت نوبت تکراری
  • تعريف مرخصي سرویس دهنده
  • امکان تعریف روزهای تعطیل، مرخصی و ...
  • تهیه گزارش های متنوع به تفکیک واحد های سرویس دهنده ، شخص سرویس دهنده در بازه های زمانی از پذیرش های انجام شده

اجزاء تشکیل دهنده یک مرکز تلفن مبتنی بر VOIP

  • پایانه ویپ (VOIP Gateway)

    پایانه VoIP یا VOIPGateway دستگاهی است که خطوط آنالوگ تلفن شهری یا خطوط E1 را به شبکه دیتا (مثلا اینترنت یا شبکه محلی دفتر کار شما) متصل می کند.در یک سیستم VoIP وجود Gateway اهمیت فراوانی دارد و بدون آن نمی توان سیستم تلفنی بر اساس IP را به سیستم تلفن سنتی (مثلا خطوط تلفن شهری) متصل کرد.

  • سرور VoIP

    هر سیستم VoIP نیازمند سروری است که تماس های تلفنی را ایجاد و سپس آن را کنترل نماید. سیستم های VoIP به طور پیش فرض هیچ محدودیتی برای تعداد مکالمات ندارند، این محدودیت سخت افزار و مهم تر از آن نرم افزار است که ظرفیت سیستم را تعیین می کند. لازم به ذکر است برای استفاده از سیستم VoIP نیازی به استفاده از یک سرور قدرتمند نیست

  • تلفن های VoIP

    این تلفن ها که گاهی تلفن آی پی ( IPPhone ) و تلفن شبکه نیز گفته می شوند، معمولا با پورت شبکه ( Ethernet ) به شبکه کامپیوتری وصل می شوند و با سرور VoIP ارتباط برقرار می کنند. این تلفن ها مکالمات را درقالب کد و به صورت بسته های دیتا ارسال و دریافت می کنند.

  • آداپتورهای تلفن آنالوگ (ATA)

    در صورتی که نیاز به اتصال تلفن های آنالوگ معمولی به شبکه VOIP باشد، می توان از یک آداپتور تلفن آنالوگ ( ATA ) و یا پایانه های مبدل ( FXS Gateway ) استفاده کرد.

سوالات متداول FAQ

سوالات متداول

  • ویپ چگونه کار می‌کند؟

    در این فناوری شبکه‌های مبتنی‌ بر پروتکل TCP/IP از بسته‌های اطلاعاتی IP تشکیل می گردند که شامل هدر (برای کنترل ارتباطات) و یک payload به منظور مبادله داده هستند. فن آوری VoIP از بسته های اطلاعاتی IP به منظور حرکت در شبکه و رسیدن به مقصد نهائی استفاده می‌نماید.

  • برای استفاد از VoIP به تجهیزات خاصی احتیاج دارم؟

    پاسخ این سوال رابطه مستقیم با سناریو پیاده سازی شما دارد. اما در اکثر موارد نیاز به تهیه تجهیزات VOIP وجود خواهد داشت. ما در خدمات مشاوره رایگان بهترین سناریو پیاده سازی و همچنین تجهیزات مورد نیاز را به شما ارائه خواهیم داد.

  • آیا می توانم با استفاده از اتصال VoIP برای ارسال فکس نیز استفاده کنم؟

    پاسخ بسیار ساده است. بله

  • آیا کیفیت تماس های VoIP به خوبی تلفن های معمولی است؟

    بله، در سال های اولیه، هنگامی که استفاده از VoIP در حال همه گیر شدن بود، بسیاری از کاربران نگران از دست رفتن بسته ها "packet loss" صوتی که باعث افت کیفیت صدا می شود، بودند اما با استفاده از یک اتصال اختصاصی با پهنای باند مناسب می توان از این نگرانی ها کاست. امروزه با سریعتر شدن اتصالات ، صدا به خوبی منتقل می شود و کیفیت صدا به خوبی یک تلفن ثابت است.

  • چرا من باید از VoIP استفاده کنم؟

    کاربران اغلب صرفه جویی در هزینه ها را به عنوان دلیل اصلی استفاده از VoIP بیان می کنند، اما دلایل دیگری هم وجود دارد. یکی از این دلایل، انعطاف پذیری سیستم های VoIP است، به طوری که شما می توانید یک شماره ثابت و یکسان داشته باشید و در هر نقطه ای از دنیا که باشید به تماس های خود پاسخ دهید. VoIP همچنین قابلیت سفارشی سازی و مدیریت بالایی دارد این ویژگی به خصوص برای شرکت های کوچکی که در حال گسترش هستند مناسب است.

  • سیپ‌ ترانک چیست؟

    سیپ ترانک فناوری جایگزینی برای خطوط تلفن آنالوگ یا خطوط E1 سنتی است که با استفاده از آن می‌توان به تعداد مورد نیاز تماس هم زمان بر روی یک شماره تلفن برقرار یا دریافت کرد. این سرویس می تواند به مرکز تلفن سازمان‌ها متصل شوند تا سازمان بتواند تماس‌های داخلی، خارجی و حتی تماس‌های بین المللی خود را بر بستر اینترنت برقرار کند. اگر شما یک مرکز تلفن در داخل شرکت دارید، می‌توانید بر روی همین سیستم و بدون محدودیت در تعداد تماس همزمان، سرویس دریافت کنید.

اعتماد شما سرمایه ماست

درخواست مشاوره و دمو رایگان

فرم درخواست

لازم به ذکر است اطلاعات شما منتشر نخواهد شد

image