سامانه جامع امداد مکانیزه 194 گاز

  • صفحه اصلی
  • خدمات
  • سامانه جامع امداد مکانیزه 194 گاز

سامانه جامع امداد مکانیزه 194 گاز چیست ؟

سامانه امداد مکانیزه ۱۹۴ گاز، یک سامانه نرم افزاری جهت پاسخگویی و مدیریت درخواست های مردمی در شرایط برخورد با حوادث و یا نیاز به راهنمایی در خصوص موارد مربوط به گازرسانی می باشد و مهمترین هدف این سامانه، برنامه ریزی و مدیریت حضور به موقع امدادگران در محل حادثه و یا تاسیسات نیازمند به تعمیرات می باشد. این سامانه بستری را جهت سهولت ارتباط با مشترکین، دسترسی به منابع و داده های متمرکز، مکانیزه نمودن فرآیندها و مدیریت تعامل با مشترکین و امدادگر ان را فراهم می نماید.

خدمات سامانه امداد

از جمله امکانات این سامانه میتوان به دریافت، پاسخگویی، ضبط و ثبت تمام درخواست ها، ابلاغ درخواست ها به نزدیکترین گروه امداد، هماهنگی با امدادگر، مشترکین و مرکز امداد، مانیتورینگ تمام روند اجرایی و ارائه گزارشات مدیریتی و آماری اشاره کرد.

پشتیبانی 24 ساعته

به پشتوانه 20 سال تجربه

مرکز تماس 194

مرکز تماس امداد مکانیزه ۱۹۴ گاز، جهت مدیریت تماس مشترکین و توزیع تماس ها، بین اپراتور های پاسخگو می باشد. این مرکز، کلیه تماس های ورودی و خروجی را ساماندهی نموده و انواع خدمات تلفنی را برای مشترکین، اپراتورهای پاسخگو و امدادگران فراهم می نماید. این مرکز بر مبنای تکنولوژی VOIP بر بستر پروتکل های SIP و WebRTC مدیریت کلیه تماس های تلفنی مشترکین و ارتباط میان امدادگران و مرکز امداد را فراهم می نماید.

داشبورد مدیریت پازل
GAS

سامانه امداد و عملیات

سامانه امداد و عملیات ۱۹۴ گاز، به منظور برنامه ریزی، مدیریت و کنترل عملیات و گروه های امدادی طراحی و پیاده سازی شده است، این سامانه با دریافت فرم های عملیات ارجاع داده شده، مانیتورینگ بر خط گروه های امداد و توزیع عملیات به گروه های امداد، فرآیند امدادرسانی را مکانیزه کرده، کنترل و مدیریت مرکز امداد را تسهیل می نماید.

جهت کسب اطلاعات بشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

071-91003474

گزارش ساز پویا و داشبورد مدیریت

استفاده از گزارش ها و آمار های متنوع، به مدیران در سنجش میزان دستیابی به اهداف و آگاهی از نقاط قوت و ضعف و اتخاذ تصمیمات صحیح یاری می رساند . گزارش ساز پویا و داشبورد مدیریت در سامانه امداد مکانیزه ۱۹۴ گاز، با امکان گزارش گیری فراگیر و انعطاف پذیر و ایجاد داشبورد های اطلاعاتی، عملیاتی، مدیریتی و استراتژیک، کلیه نیاز های این حوزه را برطرف می نماید.

داشبورد مدیریت پازل
داشبورد مدیریت پازل

گردش کار سازمانی

گردش کار عبارت است از تعریف، اجرا و اتوماسیون فرآیند ها. در گردش کار، اسناد، مدارک و وظایف طبق قانونی خاص و برای انجام اقدامات خاص، از یک نفر به نفر دیگر در سازمان منتقل می شوند. هدف از بکارگیری گردش کار در سازمان ها، ایجاد هماهنگی بین افراد و همگام سازی داده های بین سیستم ها و در نهایت بهبود بهره وری سازمانی و پاسخگویی است. سامانه امداد مکانیزه ۱۹۴ گاز، در بخش فرایند ساز، ابزار لازم جهت تبدیل فرآیند ها به الگوهای هماهنگ و تکرار پذیر را دراختیار قرار می دهد، تا با به جریان انداختن فرم ها در فرآیند های سازمانی از دوباره کاری ها اجتناب کنید .

چرا دنیای هوشمند ؟

  • تیم دنیای هوشمند در سال 1384 اولین مرکز تماس امداد 194 کشور در بستر VOIP را در شرکت گاز استان فارس اجرا کرده است.

  • نسخه کنونی سامانه امداد مکانیزه 194 گاز, اولین و تنها سامانه مرکز تماس بر بستر WebRTC در کشور است.

اعتماد شما سرمایه ماست

درخواست مشاوره و دمو رایگان

فرم درخواست

لازم به ذکر است اطلاعات شما منتشر نخواهد شد

image