نرم افزار CRM

CRM چیست ؟

CRM مخفف (Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و به تکنولوژی و فرآیندهایی اشاره دارد که سازمان ها و شرکت ها برای مدیریت مخاطبین و روابط داخل و خارج(مانند مشتریان) از آن استفاده می کنند.

یکی از ماموریت های مهم هر نرم افزار CRM یکپارچه سازی داده ها بوده که به موجب آن می توان از پراکندگی های اطلاعات جلوگیری کرد و دسترسی به تمامی اطلاعات را ساده و کاربردی تر از همیشه برای کاربران به ارمغان آورد.

امروزه آنچه از سی آر ام یاد می شود، بیشتر به معنی نرم افزار CRM و تکنولوژی آن است. اما در کل هر استراتژی که باعث بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان قدیمی ، حال حاضر و جدید شود CRM گفته می شود.

ویژگی های نرم افزار CRM دنیای هوشمند
  • ثبت و بایگانی مکانیزه اطلاعات اعم از مشتریان ، پیگیری ها ، فروش ها و ....
  • ارائه یک ابزار قدرتمند برای منظم کردن و سریع تر کردن پیگیری ها
  • اعلام هوشمند پیگیری ها و جلوگیری از فراموشی آنها
  • نظارت کامل و حرفه ای از تمام فعالیت های سازمان
CRM

CRM دنیای هوشمند قرار است به گونه ای ارتباط شما را با مشتریان بهبود دهد که تک تک مشتریان احساس کنند که مشتریان VIP شما هستند.

دقیقا مثل ارتباطی که در اوایل راه اندازی کسب و کارتان با تعداد کم مشتریان خود داشتید.

تقویت حافظه کسب و کار

مدیران شرکت ها اغلب نگران فراموشی پیگیری ها هستند.تا کنون چند بار برای شما اتفاق افتاده که مشتری بعد از مدتی مجددا با شرکت شما تماس گرفته ولی کارشناسان فروش او را بیاد نمی آورند. از طرفی نیروی های فروش با کسب و کار شما پیمان اخوت نبسته اند که تا پایان عمر کاری خود با شما همکاری کنند. قطعا نیروی های بازاریابی و فروش هر مجموعه ای در گذر زمان تغییر می کنند.

اما راه حل چیست؟ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دنیای هوشمند تمام ارتباطات با مشتری را ثبت و نگهداری می کند و شما همه سوابق او را در اختیار دارید.

CRM User
CRM Customers

بانک اطلاعات مشتریان

به عنوان یک کسب و کار هوشمند اولین کاری که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بایستی انجام شود، جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مشتریان است. طبیعی است که شما علاقه مند هستید بدانید چه مشتریانی تا کنون با مجموعه شما در ارتباط بوده اند. از اطلاعاتی مانند نام، تلفن و آدرس که بگذریم هر کسب و کاری اطلاعات متفاوتی را در مورد مشتریان خود نگهداری می کند.

  • اطلاعات ارتباطی مشتری
  • میزان فروش تا بحال
  • گزارش از تمامی تماس های گرفته شده
  • تعداد مذاکره موفق و ناموفق
  • ...

از CRM های اشتراکی (ابری) استفاده کنیم یا از CRM های لایسنسی(یکبار خرید)؟

  • CRM ابری

    نرم افزارهای ابری بصورت ماهیانه از شما مبلغی را به ازای هر کاربر دریافت می کنند. در این روش در صورت پرداخت نشدن حق اشتراک، دسترسی شما به تمام اطلاعات مسدود می شود و تمامی زحماتی که در این مدت برای جمع آوری اطلاعات کرده اید از بین می رود.

  • CRM لایسنسی

    در روش خرید لایسنس، شما در ابتدا مبلغی را پرداخت می کنید و نرم افزار در محیط کار شما و یا بر روی هاست و وب سایتی نصب می شود . شما مالک صد در صدی آن می شوید . تمامی اطلاعات برای همیشه متعلق به شما می باشد. همچنین امکان سوء استفاده از بانک اطلاعاتی شرکت شما وجود ندارد.

  • نتیجه

    آمارها نشان می دهد بطور میانگین هزینه خرید نرم افزار بصورت لاسنیسی معادل یکسال اشتراک ابری می باشد. در نتیجه خرید لاسنس در میان مدت بسیار مقرون بصرفه تر می باشد.

کیفیت و کمیت را در کنار هم داشته باشید

ما تمامی امکانات مفید و کاربردی نرم افزار CRM را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape

عدم محدودیت زمانی

دنیای هوشمند هیچگونه محدودیت زمانی برای استفاده از نرم افزار CRM خود در نظر نگرفته و نخواهد گرفت. هنگام خرید نرم افزار CRM شما تنها یکبار برای خرید نرم افزار هزینه پرداخت خواهید کرد.

dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape
dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape

اتصال با سایر نرم افزار ها

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دنیای هوشمند با استفاده از API امکان اتصال و یکپارچه سازی اطلاعات با نرم افزارهای مختلف ( مانند نرم افزار سپیدار همکاران سیستم ) را دارا می باشد.

dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape
dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape

قابلیت دسترسی آسان

نرم افزارCRM دنیای هوشمند علاوه بر امکان نصب بصورت محلی (درون شبکه شرکت) ، می تواند در بستر اینترنت نیز نصب شود تا کاربران بتوانند از هر مکان و زمان به آن دسترسی داشته باشند.

dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape
dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape

امنیت بالای اطلاعات

با توجه به اهمیت امنیت اطلاعات و جلوگیری از نفوذ و حملات هکر ها ، دنیای هوشمند فعالیت های زیادی در این حوزه انجام داده و از جدیدترین تکنولوژی ها و راهکارها در تولید نرم افزار استفاده کرده است. تا از هرگونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری شود.

dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape
dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape

همیشه در حال پیشرفت

این نرم افزار دائما در حال پیشرفت و به روز رسانی است. بروزرسانی ها بدون دریافت وجهی، برای مشتریان عزیزمان نصب خواهد شد.

dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape
dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape

سایر امکانات

این تنها گوشه ای از ویژگی هایی بود که در اختیاز شما قرار میگیرد، این CRM از مزایای متنوعی برخوردار است که در ادامه همین صفحه به آن ها اشاره شده است.

dhpGroup-background-shape dhpGroup-background-shape
اثرات CRM

چه کسانی از CRM سود می برند؟

هر شرکت ، سازمانی که با مشتریان خود تعامل دارد می تواند برای مدیریت تیم های فروش ، بازاریابی ، پشتیبانی خود از این نرم افزار استفاده نماید. در مجموع هر شرکتی که

  • رضایت مشتری برای آنها اهمیت دارد.
  • به دنبال افزایش فروش و درآمد خود می باشد.
  • مدیر آن به دنبال رصد لحظه ای فرآیند های شرکت خود و بهبود آن می باشد.
  • به دنبال افزایش سهم خود و اثربخشی در بازار است.

از این نرم افزار سود می برند.

سود استفاده از CRM

اثرات استفاده از CRM

می توان گفت هر مدیری که نرم افزار CRM را شرکت و سازمان خود راه اندازی کند در آینده نزدیک به نتایج زیر دست خواهد یافت.

  • تبدیل بیشتر زنگ خور ها به مشتریان
  • فروش محصولات دیگر به مشتریان قبلی
  • بهبود روابط مشتریان فعلی
  • بهبود کارایی کارمندان با مشاهده فعالیت های آنها
  • افزایش درآمد به ازای هر کارمند فروش
  • بهبود کیفیت و انتخاب صحیح کمپین های تبلیغاتی با مشاهده و تحلیل آنها

ماژول ارتباط با مرکز تماس Voip

این ویژگی امکان اتصال نرم افزار CRM به مراکز VOIP را فراهم می کند و علاوه بر ایجاد بستر کنترلی و ضبط صدای کارمندان و مشتریان جهت افزایش کیفیت پاسخگویی، سوابق تماس های ورودی و خروجی را ثبت می کند . امکان برقراری تماس با یک کلیک برای تسهیل و تسریع خدمات در اختیار سازمان می‌گذارد.

مراکز تلفن مبتنی بر VOIP همانند Asterisk، به جای تکیه بر تجهیزات سخت‌افزاری گران و سیم‌کشی خط تلفن، بر بستر جاری شبکه سازمان استقرار می‌یابند. همچنین این زیرساخت‌ها به صورت نامحدود و با حداقل هزینه امکان گسترش و پوشش را دارا می‌باشند. در کنار به صرفه‌بودن، سناریوهای متنوع و پیچیده کاربری و خدمت رسانی بر روی این بستر‌ها قابل تعریف می‌باشند.

ماژول نظرسنجی تلفنی
ماژول تماس خودکار

ماژول ارتباط با نرم افزار حسابداری سپیدار

بوسیله این ماژول امکان اتصال به بانک اطلاعاتی نرم افزار سپیدار فراهم می شود . مشاهده مخاطبین حقیقی و حقوقی ، موجودی انبار ، اطلاعات مالی مشتری ، انتقال سفارش ثبت شده به سپیدار و .... از جمله قابلیت های این ماژول می باشد.

همچنین امکان اتصال به سایر نرم افزارهای حسابداری در صورت نیاز مشتری می باشد.

از مهمترین عوامل افزایش فروش می توان به شناسایی رفتار مشتریان ، داشتن نظم در تعامل با مشتری و پی گیری مستمر اشاره کرد . نرم افزار CRM دنیای هوشمند کمک می کند از اولین تماس مشتری ، اطلاعات را ثبت کنید و تا رسیدن به نتیجه نهایی تمامی مراحل فروش خود را گام به گام طی کنید.

سوالات متداول FAQ

سوالات متداول

درخواست مشاوره و دمو رایگان

فرم درخواست

لازم به ذکر است اطلاعات شما منتشر نخواهد شد

image